63 kvadratmeter i vitt

onsdag 2 maj 2012

Vinnaren är....


Godmorgon.
Nu är man helt förvirrad i dagarna. Jag var helt säker på att jag skulle öppna i butiken idag eftersom jag var trodde att det var måndag. Så skönt att man bara ska jobba 3 dagar och sen är det helg igen. 
Men nu kan jag inte hålla mig längre. Igår drog jag vinnaren till min utlottning och vinnaren blev ingen mindre än Anetthe med den fina bloggen vitt & vintage! Grattis till dig! 

Så får ni ha en underbar onsdag! Det ska bli lika fint sommarväder som vi hade igår. Herregud 23 grader! Jag blir så lycklig!! Kramar Amelie

6 kommentarer:

  1. Stort Grattis till vinnaren!
    ha en fin vecka
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Nämen!!!! Vad skådar mitt öga när jag tittar in!?! Har JAG vunnit!!! Gud så skojigt!! Blir ju alldeles jättejätteglad!!
    Nu får man ju vara glad både för underbart solsken...och för vinsten idag!!

    Önskar dig en jättefin dag!
    Kramar Anetthe

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren!!!
    Ha en härlig dag, kram Jenny

    SvaraRadera
  4. grattis till den glada vinnaren,,,,vi har samma underbara väder, ha en fin fortsättning på veckan, kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren och tack för en fin tävling:))

    kram kråke

    SvaraRadera
  6. Hallå!! Det är jag igen!! Du får tala om hur jag meddelar dig min adress så att min underbara vinst hittar hem till mig...;)
    Längtar...hahaha!! Du får ursäkta min otåliga ådra...hihi.

    Ha det bra!! Kramar Anetthe

    SvaraRadera

söta kommentarer