63 kvadratmeter i vitt

fredag 4 maj 2012

äntligen!



Burken kommer från pernilles som jag förhoppningsvis ska handla av imorgon också ;)

Så var det fredag igen och idag är jag så full av energi. De tre senaste dagarnas väder har nog hjälpt till. Jag har lapat i mig massor utav sol. Så blir det jobb idag och sen blir det hem och packa lilla väskan för imorgon ska jag och mamma ut på äventyr. Imorgon bär det tidigt tidigt av till Maries loppis i Hjo. Vi ska vara borta på lördag och söndag och förhoppningsvis besöka massvis med loppisar. Om ni har några tips mellan Hjo och Jönköping så tar jag tacksamt emot tips. 
Ha en fantastisk helg alla. Kanske möter jag någon uppe i Hjo. Kramkram Amelie

6 kommentarer:

  1. Så fint det lille glasset var! Heldige du som skal på loppis i Hjo!:) Det kommer til å være så mye fint der!! Ha en strålende fredag:)

    SvaraRadera
  2. Fint!!!
    Ha en supermysig helg, kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig helg du har framför dej!
    Ha det så gott!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Låter härligt och inspirerande! Hoppas ni får en fin dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig helg ni ska ha, hoppas du hittar massor av fina saker!! Ha det så gott nu. Kraaam Paula

    SvaraRadera
  6. Hej!Vad roligt att åka på loppisen i Hjo! Hoppas du hittade nått fint! Och du, grattis till den underbara fåtöljen i inlägget nedanför, såååå fin! En sån vill jag ha!
    Ha det fint!
    Kram Kristina

    SvaraRadera

söta kommentarer