63 kvadratmeter i vitt

söndag 29 april 2012

min nya kärlek!


Nu har den flyttat in. Min nya kärlek. Den finaste jag någonsin sett. 
Min egen. Jag vet inte hur jag ska tacka världens bästa Gua för att hon
fick till detta resultat. Hon är helt fantastisk den kvinnan! 
Jag skulle inte kunna vara mera nöjd. Tacktacktack Gua!

Hoppas att er helg har varit härlig. Här har det gått i firandets tecken. Igår blev det riktigt party med dans o allt med våra fina vänner och idag har släkten samlats för att fira M. Hann med ett loppisbesök idag också och gjorde ett superfint fynd som jag tänkte visa senare i veckan.
Ha nu en fortsatt fin helg och glöm INTE min utlottning. Imorgon är sista dagen, sen dras det en vinnare som presenteras på tisdag, eller onsdag.. Klicka HÄR för att komma till utlottningen. Massor av kramar till er! 

19 kommentarer:

  1. Det var en fantastisk fin stol! En slik kunne jeg tenkt meg. Herlig det lille bordet ved siden av også. Så fin blogg du har, oppdaget den nå via en kommentar du hadde skrevet. Linker gjerne til deg i bloggrollen min. :) -Husfruas Memoarer-

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Kikar in för att tacka för din hälsning hos mig!
    Vilken superunderbar stol! Den är ju "to die for" helt enkelt.. underbar!!

    Ha en trevlig valborg!
    Kamomilla

    SvaraRadera
  3. Åååååhhh vad underbart vacker den är!!!
    Jag skulle oxå ha förälskat mig!! :)
    Helt fantastiskt snygg!

    Letar hela tiden efter en sån fåtölj att "klä av", men hittills inget resultat...

    Ha en fin valborg
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Den är så fin:)))) Lycka!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ja vilken jättesöt fåtölj! Den skulle jag också fallit för direkt :)
    Önskar en fortsatt fin söndagskväll.

    Kristin

    SvaraRadera
  6. Åhh den var fin!!!
    ha en fin Valborg
    Kramar Kathrien

    SvaraRadera
  7. Det kan jag förstå att det är din nya kärlek !!! Det hade varit min också , den är helt underbar !!!!!!
    Önskar dig en fin Valborg !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  8. Verkligen så fin, förstår din förälskelse. Jag har en snarlik soffgrupp men har ännu inte bestämt om jag ska riva av klädseln. Jag blir frestad när jag ser din bild!
    Önskar dig också en fin Valborg!
    /Cia

    SvaraRadera
  9. Förstår att du är nykär :).. Helt underbar stol du har hittat !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  10. Den är superfin!
    Har en liknande och jag har varit o kikat under men tyget är mer gult och tråkigt, tyvärr!!

    Ha en fin Valborg!

    SvaraRadera
  11. ÅH! Helt underbar! :)

    Vilken fin blogg du har. Här kikar jag nog in igen!

    Trevlig valborg, hälsn. Linda

    SvaraRadera
  12. Förstår att du är kär i den;)
    Jättefin!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  13. Förstår verkligen att du gillar den, den är ju superfin!!!
    Ha en fin Valborg, kram Jenny

    SvaraRadera
  14. den är verkligen helt underbar.....
    ser fram emor ditt fynd.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  15. Vilken Underbart Vacker Kärlek du hittat..
    Kram/Ellinor

    SvaraRadera
  16. Vilken underbar stolt skönhet...ja..Gúa hon kan hon...och vad fin den blev hos dig:))
    Ha en fortsatt härlig vecka:)

    Kram kråke

    SvaraRadera
  17. En sån liten sötnos, förstår att du är kär;) Tack för dina fina ord på min blogg! Kram A

    SvaraRadera
  18. Den är bara helt underbart din lilla fina stol.
    Ja hon kan det Gùa, sätter hon sina fingra i något kommer det fram det mest vackra saker.
    Hoppas solen skiner också i Helsingborg.
    Ha en skön dag Amelie.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  19. Vilken underbar stol!! Kram Knorkan

    SvaraRadera

söta kommentarer