63 kvadratmeter i vitt

söndag 15 april 2012

hortensiakrans


Denna krans gjorde jag nu när jag var hemma och varit sjuk. (och ja Pernilla, jag vet att du har svårt med att jag binder kransar men nu har jag faktiskt varit sjuk och inte haft något att göra.)

Tack för alla krya på dig hälsningar. Antagligen är det därför jag är mycket bättre idag!! Ikväll är första dagen jag kan äta lagad mat sedan i tisdagskväll! Mums vad det ska bli gott!! Imorgon tänkte jag ha en utlottning här på bloggen. För imorgon är det min födelsedag! Ja inte bara därför jag ska ha det, tänkte faktiskt ha det för 3 månader sedan när min blogg fyllde 2 år så det blir en väldigt försenad sådan. Men mer om det imorgon! Nu ska jag äta!!
Hoppas ni alla haft en supermysig helg! Kram Amelie

5 kommentarer:

  1. Dear Amelie, gorgeous colours and beautiful arranged. Love it :-)) Carolina

    SvaraRadera
  2. Nydelig krans med den fineste farge!

    God apetitt!!:)

    SvaraRadera
  3. Hej Amelie,
    Du hast einen wundervollen Blog! Danke für die tollen Impressionen!
    Hab einen schönen Sonntagabend.
    Liebe Grüße von Steffi vom Hohen Haus

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar krans!!

    Och låt maten smaka nu.. :)
    Skönt att du mår bättre nu!

    Och grattis till 2-årsjubileumet!! :0)
    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Ett stort Grattis i förskott till Din Födelsedag i morgon!!
    Då kanske du även kan få i dig lite tårta i morgon.

    Att göra en vacker krans var nog en bra syssla när du var sjuk, härliga färger i den också.

    Jag blir riktigt nyfiken på utlottningen så jag återkommer naturligtvis i morgon.
    Grattis också till bloggens 2+!!
    Styrkekram från mig,
    /Cia

    SvaraRadera

söta kommentarer