63 kvadratmeter i vitt

onsdag 21 december 2011

J U L



I förra veckan trillade där ner ett litet paket i min brevlåda. I det låg dessa små söta gamla stenciler i zink. De kommer från Franskefund som har helt underbara saker. Hoppas en dag att kunna besöka Mettes fina butik!
Det blir ännu en dag hemma från jobbet. Ska försöka att gå imorgon och sen blir det 4 dagars ledighet för mig. Så kan jag vila upp mig ordentligt då! Nu vill jag inte ha denna hemska förkylning mer!
Önskar er en fin onsdag! Kram Amelie


6 kommentarer:

  1. Hej
    så söta:)
    ha en mysig kväll och krya på dig
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt vackra!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Jag är också förkyld.. inte roligt såhär i juletid och allt!!

    Jättefina bokstäver iaf :) Älskar zink!!

    Önskar dig en frisk och god jul!
    Kramar Sofia

    SvaraRadera
  4. Hej Amelie!

    Önskar dig en riktigt God Jul!

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  5. Heisann:)
    Så utrolige søte stenciler:))
    Kjempeflott blogg, og mange flotte og inspirerende bilder:)

    Et riktig godt nytt år til deg:)
    Klem Marianne

    SvaraRadera

söta kommentarer