63 kvadratmeter i vitt

onsdag 27 januari 2010

inspirationen sprudlar



Bild lånad från sköna hem

Idag påpekade Emma att jag var dålig på att blogga och visst har jag varit lite borta, men har man mycket annat att tänka på så är det inte bloggen som prioriteras! Men idag när Emma klagade så kom jag på mig själv att sakna skrivandet och inspirationen. Bilden är dessvärre inte min egen, jag tyckte bara att den var så himla vacker och gav mig en nytändning från de senaste kanske lite mer oinspirerade dagar. Såhär önskar och hoppas jag att mitt framtida sovrum ska se ut!
Tack Emma för en fin dag med god sallad på koppi och mysigt sällskap, men också ett stort tack för att du fick in mig på rätt banor igen! På måndag bär det förhoppningsvis av på lite loppisar tillsammans med min fina vän. Det ser vi fram emot, eller hur?
Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer