63 kvadratmeter i vitt

söndag 31 januari 2010

fantastisk dag

Idag har jag och min fina pojkvän tillbringat eftermiddagen på Trivas spa på Råå. Vi fick börja med att krypa ner i ett jätte varmt bad med en massa oljor. På kanten av badkaret stod det två glas bubbel och några tryfflar. Så fint. Oljorna luktade så gott och i bakgrunden spelades det avkopplande musik. Det var länge sedan jag kände mig så matt i hela kroppen. Efter en halvtimmes badande så fick vi komma in i relaxen för att ligga och koppla av samtidigt som en ansiktsmassage utfördes. Så fruktansvärt skönt! Efteråt fick vi ligga kvar och vila lite. Hade jag legat kvar i två minuter till så hade jag sannerligen somnat gott där. Både jag och min Markus var helt slut när vi kom ut i kylan igen. Mycket lyckat.
Nu har vi precis avnjutit mycket god mat som jag har tillagat. Potatisgratäng med lax och en god sallad med avokado och annat gott. Till maten drack vi ett gott vin som heter Mussle Bay. Maten står mig nästan upp i halsen men det var verkligen pricken över i efter en så fin dag! Jag älskar dig Markus! Du är det finaste som finns!

Nu väntas lite film och mys. Imorgon ska jag iväg på lite loppisrunda med Emma! Ska bli himla trevligt faktiskt! Hoppas bara att vi är ute efter olika saker så att det inte blir slagsmål! haha!
Hoppas att ni haft en fin helg! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer