63 kvadratmeter i vitt

måndag 18 juni 2012

lupiner


Det blev en ofrivillig bloggpaus men jag har mycket att stå i just nu. Mycket av min lediga tid går till att umgås med mina nära och kära och sen kommer det att hända något stort inom en snar framtid. Min webshop är under konstruktion och det dröjer inte alltför länge innan den är färdig. Jag vill verkligen bli färdig nu, så därför tar den all min lediga tid. Bloggen får därför vänta och jag hoppas också att ni orkar göra det!
Ha en skön start på veckan! Kram Amelie

4 kommentarer:

  1. Så mye fint du viser. Likte så godt muggen din med lupiner. Vakker blomst. Flotte bilder du tar. :) -Husfruas Memoarer-

    SvaraRadera
  2. Hej, älskar lupiner påminner om midsommar firandet.Var det kannan du visar som var ditt nya inköp .Mvh Lena

    SvaraRadera
  3. I love those flowers! I can't find them in the south of Italy!!!!!
    Thank you for sharing.

    SvaraRadera
  4. Blir spennende!:)
    Nydelige bilder du har!
    Du inspirerer meg virkelig!
    Ha en fin kveld:)
    Camilla.

    SvaraRadera

söta kommentarer