63 kvadratmeter i vitt

måndag 3 oktober 2011

vilken underbar helg!







Idag får det bli lite bilder på en liten hörna som jag fixade till igår. För tillfället har jag inget sängbord, men det ska nog gå ändå. Tyckte att det blev så fint att ha det framför min kaminspegel.

Jag har haft en intensiv och jätte rolig helg. I lördags var jag på Bella center och trängdes med alla andra bland alla skatter. Jag vet inte varför men jag kom hem med nästan ingenting. Förvånade verkligen mig själv. Kransen som ligger på bordet hittade jag hos samma försäljare som jag köpte änglavingarna av i våras. Små tusenskönor, helt underbar! Igår var jag och min mamma på Mikaeli marknad och det var så himla mysigt! När man går där så känns det verkligen som att man åker tillbaka i tiden. Jag fick med mig hem lite goda sylter och härliga skorpor med vit choklad och blåbär. Sen hittade jag en dansk man som sålde antikviteter och givetvis blev det en påse med därifrån. Vad som låg i påsen får ni se på onsdag!
Önskar er alla en underbar vecka! Stor kram Amelie

2 kommentarer:

  1. Kanonfint du gjort. Du visar ett superfint täcke några inlägg längre ner som jag undrar var du köpt någonstans, skulle sååå gärna vilja ha ett sådant.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  2. Så vackra möbler och detaljer du har.

    Ha en fin vecka! Kram Therese

    SvaraRadera

söta kommentarer