63 kvadratmeter i vitt

måndag 31 oktober 2011

tv skåp





Jag har letat, letat och letat och till slut fann jag det! I tisdags kom söte Lene med butiken Butik sophie och lämnade detta fina skåp, som ska få vara mitt tv-skåp. Jag gillar inte det elektroniska i min inredning och tycker det är perfekt när man kan gömma undan den då den inte används. Skåpet är högt, har en fantastisk patina och är bara så fint! Tack söta Lene för detta fina skåp! Så var det måndag igen och idag är jag faktiskt ledig. Så skönt! Ska bara vara, pyssla, baka lavenderkakor och hinna med ett loppisbesök. Ikväll bär det av till malmö för att kolla in Rihanna! Tror att det kommer bli en grym konsert! Ha en skön start på veckan! Kram Amelie

4 kommentarer:

  1. Ljuvlig byrå! Det nog skönt att kunna gömma tekniska apparater ur syn.
    Ha en fin vecka!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Se där, så det var du som köpte det. Jag mejlade Lene om det men hon sa att det var sålt... Grattis till ett superfint skåp!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. SUperfin!! Det hade varit kul att se inuti, med tv:n i som man får se hur det blev =) Vill också ha!!
    Maria

    SvaraRadera
  4. Veldig flott skap :)

    Jeg bor på bare 21 kvm ;)

    SvaraRadera

söta kommentarer