63 kvadratmeter i vitt

fredag 31 maj 2013

En ny favorit





Denna fina tygask hittade jag på en av brocantsen i Paris. Mitt hjärta tog några extra skutt när jag såg den. För jag tänkte att den kommer att passa perfekt tillsammans med mina andra tygaskar, och det är precis vad den gjorde. 

Jag drömmer mig tillbaka till Paris. Vill så gärna komma tillbaka. Strosa runt på stadens alla fina gator och dricka latte på en av alla miljoner uteserveringar medans man tittar på alla Parisbor. 
När jag köpte denna asken så tänkte jag mycket på vad andras skräp kan vara en skatt för mig. Min mamma förstår sig inte alls på allt som jag köper. Hon hade bara passerat förbi denna ask eftersom den var så sliten. Men ack det är ju så den SKA se ut. 
Jaja, nu blir det till att jobba och sen är det helg. Ikväll ska jag ut och äta tapas med jobbet. 
Ha en riktigt trevlig helg! Kramar Amelie

5 kommentarer:

  1. Amelie

    Så vakker eske!!!!!
    Det er utrolig hvor forskjellig vi kan se på ting - og godt er det.

    God helg
    Klem Line

    SvaraRadera
  2. Underbara askar du har! Jag hade fått hjärtklappning av lycka om jag hittade en enda sån:)
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Åhhhh så läcker!
    Önskar dej en fin Söndag
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Underbar!!! ha en fin Söndag Kram susanne

    SvaraRadera
  5. Skönt inlägg och härliga bilder:)

    Om du vill ha ett gott annorlunda tårtrecept kan du kolla in min blogg:)

    Ha en härlig vecka

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera

söta kommentarer