63 kvadratmeter i vitt

torsdag 28 juni 2012

blåklint och café au lait skålar




Blåklinten får det att kännas som sommar fastän det nästan är höst ute. Jag vill bara komma iväg till solen nu. Ligga i en solstol och inte göra någonting. Fast jag har ju 1 vecka kvar att jobba innan det kan bli verklighet. Bredvid blåklinten står de fynd som jag gjorde hos Nina för ett par veckor sedan. Två ljuvliga café au lait skålar. Jag tycker dem med guldkant är de finaste. Kannan kommer iofs också från Nina men är ett tidigare köp. Nu ska jag springa till bussen. Önskar er en skön torsdag! Kramar Amelie 

3 kommentarer:

  1. Härliga latteskålar!
    Ha en fin dag
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Somrigt med blåklint!
    Idag har vi haft härligt soligt sommarväder♥
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej goa Amelie!

    Sånna latteskålar kan man inte få för många av, de är ljuvliga!

    Kram och ha en riktigt mysig helg!
    Mia

    SvaraRadera

söta kommentarer