63 kvadratmeter i vitt

måndag 7 maj 2012

underbar helg i de småländska skogarna

 Den söta lilla asken kommer från pernilles.com

Så var denna underbara helg slut och man är tillbaka i verkligheten.
Helgen har spenderats tillsammans med min mamma i smålands skogar. Vi har loppat och loppat och loppat. Gjorde några riktigt bra fynd. På Maries loppis i Hjo var det helt galet. Det hade inte gått många minuter förrän mer än hälften av allt var borta. Det gällde att vara snabb och man kunde absolut inte stå och fundera, utan det var bara att ta.Tack Marie och alla andra trevliga tjejer för att ni ordnade en så underbart rolig loppis. Jag visar mina fynd en annan dag för nu måste jag rusa till jobbet. 
Ha nu en bra start på veckan så hörs vi på onsdag! Kram Amelie

8 kommentarer:

  1. God morgon !

    Fina fynd ! ;)
    Så ni har haft en riktigt Loppis helg ! ;)
    Härligt !
    Visst var det så mycket folk...funderar redan nu på hur man ska lägga upp till nästa år för att hinna handla mer saker ;)

    Ha en fin vecka ! Kram

    ps...kul att hitta hit ;)

    SvaraRadera
  2. Låter spännande!!!
    Önskar dej en fin Ny vecka
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  3. Hej goa Amelie!

    Så kul att ses igen! ♥

    Ja, visst var det galet mycket folk, fantastiskt roligt!
    Hihi, Pernilles hade ju en massa vackra saker som vanligt, och jag fick allt med mig en sak därfifrån jag med ;)

    Kul att du gillar den lilla såskannan :) jag har många, och kan ändå inte låta bli att handla fler, hihi

    Kraaaaam
    Mia

    SvaraRadera
  4. Hej Amelie. Dejligt at se dig (og mor) igen. det var bare for vildt - det der loppis i HJO, ikk ??? De første timer forsvandt bare puff :-)) Håber du og mor havde nogle hyggelige timer på de andre loppis rundt omkring. Hørs Knus og Kh Pernille

    SvaraRadera
  5. Så söt asken är med sina fina bokstäver.
    Smålands skogar och loppis låter kul, det bästa jag vet är fult skrivna loppisskyltar vid vägkanten. En tillfällig skylt som leder in på en gammal gård, det brukar bli bra fynd.
    Spännande att se vad du köpte!
    Önskar dig en fin kväll,
    /Cia

    SvaraRadera
  6. Så fin en eske! Spent å se hvilke funn du har gjort på loppis!:)

    Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  7. Hej Amelie!

    Hann knappt prata med dig i lördags, men det var roligt att se dig igen! Hoppas du gjorde några bra fynd på loppisen!

    Kram Kram
    Marie

    SvaraRadera
  8. hej
    kul och träff Dig och roligt att vi hann prata lite när hystern hade lagt sig....
    skA bli kul och se vad du shoppade...
    hör av dig om du har vägarna förbi...
    ha det så himla gott
    kram
    sandra

    SvaraRadera

söta kommentarer