63 kvadratmeter i vitt

onsdag 21 mars 2012

vardagsrum


Här kommer första bilden på en hörna i vårt vardagsrum. Det är de rummet som det har hänt minst i och som vi ska ta tag i nu. Letar som en galning efter ett soffbord men det är hopplöst.
Om någon funderar på att sälja sitt så är jag väldigt intresserad. Det ska gärna vara en mörkbrun färg, eller vitt med massor utav patina. Långt och ganska smalt.Ja ni förstår kanske varför jag inte hittat något än? Mina krav är ganska så höga. Men jag är sån som person. Jag vill inte köpa något bara för att utan väntar hellre på att det perfekta ska dyka upp. Resten av vardagsrummet får ni vänta med att se. Där behövs lite fler möbler så det kommer dröja ett tag. Ha en fin onsdag alla! Tack för alla kommentarer som ni lämnar! Jag blir så glad!
Kramar Amelie

9 kommentarer:

  1. Ser jättecharmigt ut!!! Jag hittade inte heller något soffbord som passade, varken till vårt finrum eller tv-rum så istället använder vi en träkista el amerika koffert som bord. Har en svart i vita finrummet och en vit sliten vid tv-soffan, det fungerar utmärkt. Kan vara ett tips i väntan på det rätta bordet dyker upp kanske? En kista kan man ju lätt placera om. Ha nu en fin onsdag!! Kramis Paula

    SvaraRadera
  2. Åhhh så fint du har fixat det!!!
    Vänta du till s du hittar det du söker!!!
    Det kommer nog skall du se!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  3. Det har jag förstått, att du hellre väntar till det perfekta dyker upp än att bara köpa något. Därför har du så fint omkring dig med väl valda saker och möbler. Du vet att det där soffbordet dyker upp men verkar lite otålig just nu.
    Önskar dig en fin dag,
    /Cia

    SvaraRadera
  4. Så utrolig fint!! Skal bli spennende å se det ferdige resultatet!:)
    Sofabord er noe av det vanskeligste å finne, sliter selv. Men er man tålmodig nok så dukker det alltids opp ett :) Du har helt sikkert sett dette, men jeg kan jo nevne det sånn i tilfelle; det ligger en brun smal benk/sofabord inne hos Franskefund.dk akkurat nå :)

    Klem Marit

    SvaraRadera
  5. Du har det ju såå härligt fint!!!
    Allt hos dej...
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Åååh vad fint det ser ut!!
    Du gör rätt i att vänta på det rätta!
    Har halva källaren full med sk nödlösningar... :)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  7. Bonjour, je viens de découvrir ta jolie maison, et j'adore ta déco, je te mets dans mes liens pour pouvoir revenir te faire un petit coucou de temps en temps.

    SvaraRadera
  8. Åh vad fint! Klart att du ska vänta på bordet som bara är sådär självklart! :)

    SvaraRadera
  9. Da er du sånn som meg du, jeg venter også på det rette stuebordet, men tar ikke i hva som helst! :)

    Du har det jo bare helt utrolig fint hjemme hos deg, kjempeflink til å innrede ser jeg!

    Tusen takk for koselig kommentar på min blogg, såå trivelig at du stakk innom.
    Ha en fin søndag! :)

    SvaraRadera

söta kommentarer