63 kvadratmeter i vitt

söndag 26 juni 2011

midsommarfirande







Så var denna midsommarhelg över för detta året. Det blev en helt underbar dag i fredags med mina finaste vänner. God mat, musik och dricka bjöds det på hela kvällen! Jag gjorde en krans dagen till ära där jag satte i lite fina nejlikor i samma färg som min klänning hade. Blommorna var fortfarande så fina igår så dem hamnade på en av mina provdockor! Idag bjuds det på lunch och fika ute i Mölle hos mina släktingar, och solen och värmen har äntligen kommit tillbaka! Hoppas ni alla haft en underbar midsommarhelg! Ska försöka att blogga varje dag nu under nästa vecka, eftersom det blir min sista bloggvecka innan jag åker iväg och blir borta en månad. Kramkram Amelie

1 kommentar:

  1. Hej Amelie, hoppas så att du får en kul och spännande resa.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera

söta kommentarer