63 kvadratmeter i vitt

onsdag 4 maj 2011

barnskor



Jag älskar verkligen gamla barnskor. Dessa är senaste loppisfyndet för några helger sedan! För ynka 15 kr blev dem mina! Superfina!

Nu ska jag ta en snabb röjning och sen ska jag baka en liten försenad födelsedagskladdkaka till min fina kollegor som uppvaktade mig på min födelsedag! Hoppas ni alla har en skön vecka hittills och att vädret snart blir bättre igen! Stora kramar till er alla och tack för alla fina kommentarer i mitt förra inlägg!

2 kommentarer:

  1. Så söta!

    Kram från en som också är svag för dessa små raringarna!=))

    /Camilla

    SvaraRadera
  2. Supercharmiga !!!
    Och så fint du har det i din lägenhet , alla fina detaljer , så perfekt !!
    Önskar dig en riktigt fin helg .
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera

söta kommentarer