63 kvadratmeter i vitt

måndag 3 januari 2011

plåtlåda






Jag vet inte om jag visat er min underbara plåtlåda som jag köpte i höstas? Jag och mamma skulle äta lunch hos Nina och när vi kom dit stod denna skönhet och bara ropade på mig. Den är härligt ruffig, men det bästa är att den har tre plåtskyltar på locket, respektive tre fack inuti lådan och på skyltarna står det the, kaffe och choklad! Snart står den i mitt kök fylld med läckerheter.
Det var allt för idag. Nu ska jag ta och fixa till mig lite för idag ska jag stå i butiken! Kram Amelie

3 kommentarer:

  1. Jättecharmig är den din plåtlåda!! Så snyggt med det ruffiga mot det vita skira. God fortsättning önskar jag dig. Kram Paula

    SvaraRadera
  2. Åh så vackert låda!!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Men oj vilken snygg låda,förstår om den fick följa med hem.
    Kram o ha en fin dag.
    ninni

    SvaraRadera

söta kommentarer