63 kvadratmeter i vitt

onsdag 26 maj 2010

jag har inte glömt bloggen!



Skylten köpte jag för rätt längesen, men det är först nu den har kommit upp!

Jag har bara haft fullt upp! Jobbat från 8-16 och efter jobbet har det varit mycket att fixa eller så har det hänt något annat. Mitt rum har varit upp och ner så fotografering har inte varit att tänka på. Som sagt, det har varit turbulenta veckor och bloggen har kommit i skymundan, men det ska det bli ändring på! Har hunnit skaffa mig mycket nytt sen jag skrev sist. Sprungit och slagits på loppisar och gjort ytterligare några besök i fina inredningsbutiker! Så ni kommer få se en hel del nytt framöver! Hoppas allt är kanon med er! Kramkram

1 kommentar:

  1. Sådär blir det ju i bland!
    Snyggt är det med skylten där!!

    Hoppas att du hinner koppla av lite också och njuta av våren=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera

söta kommentarer