63 kvadratmeter i vitt

fredag 19 mars 2010

London!





Bilderna kom upp när jag googlade London

Nu
är London bokat och betalt! Känns väldigt bra! Den 22-25;e april ska jag och min fina pojkvän traska rundor på Londons gator, mysa på en filt i Hyde Park samt äta god mat på mysiga resturanger. Jag har även hittat några tips på loppmarknader i Notting Hill som jag tänkte försöka ta med Markus på. Vi får v
äl se om jag lyckas! Nu ska jag ut en sväng och posta ett paket! Vill passa på att önska er en riktigt trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Hej!! Vilken fin blogg du har och va fint du gör i ditt rum. Heeeelt min smak :-)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej
    Hoppas ni får det underbart på er resa till London.
    Kram o trevlig helg.
    ninni

    SvaraRadera
  3. Hej på dig min vän :)

    Så roligt att hitta hit till din blogg! Du har en väldigt god smak och jag var tvungen att läsa igenom alla dina inlägg.
    Jag har själv en dotter som ännu inte har eget men influerats av min shabby chic stil. Väldigt praktiskt då man kan skicka henne på loppis och hon direkt vet vad hennes mamma gillar :D

    Du är varmt välkommen att besöka min blogg där jag just nu har ett utlottning på gång.

    Önskar dig en fin helg

    kram Viveka

    SvaraRadera

söta kommentarer