63 kvadratmeter i vitt

lördag 11 januari 2014

Lördagsbukett



Så var det lördag igen och halva januari har gått. Det är inte klokt vad tiden springer iväg. Snart är jag klar med min första termin i skolan. Redovisning och hemtenta nästa vecka så jag kommer nog lysa med min frånvaro här.

 Idag visar jag en liten bukett som jag fixade ihop igår. Består av pärlhyacinter, ranunkler och brudslöja. Får en känsla av vår när jag tittar på buketten. Fast det dröjer. I veckan ska det bli -7 grader så då lär alla känslor av vår försvinna. 

Nu ska jag packa upp mina loppisfynd som jag gjort idag. Det visar jag en annan dag! Kram Amelie

2 kommentarer:

  1. Vilken fin vårbukett, lycka till med tentan och redovisning :) Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Härlig bukett!
    Önskar dej en fin Dag!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera

söta kommentarer