63 kvadratmeter i vitt

torsdag 19 januari 2012

pärlhyacint



En av mina favoritblommor är pärlhyacinten. Nu när julen åkte ut så kom det in lite våriga blommor såsom tulpaner och just pärlhyacinten. Hela lägenheten känns så ren och fin nu när all jul är borta. Sen har jag varit igång och ändrat om lite. Flyttat på saker från skåp till skåp. Mitt tv-skåp blev jag extra nöjd med, men det visar jag bilder på en annan dag! Ha en skön torsdag! Själv ska jag skriva på några papper som förändrar min tillvaro. Jag har fått sålt lägenheten! Massor av kramar Amelie

4 kommentarer:

  1. Åhh så fint du har det!!!!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Grattis till försäljningen!
    Det är så skönt att få städa ut julen och ändra om lite:)
    Pärlhyacinter är verkligen en vacker blomma - du bjuder på en riktigt vacker bild idag!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Hej hej, wow vilken fin blogg du har! Och grattis till försäljningen. Kram o trevlig helg såklar ;)

    SvaraRadera
  4. Åhhhhh, det blev så! Guuud så roligt..:))) Grattis vackra hjärtat mitt ♥

    Så ses vi och då får du en bamsekram..:)))

    Kärlek...

    SvaraRadera

söta kommentarer