63 kvadratmeter i vitt

torsdag 1 september 2011

ljungkrans




Igår köpte jag denna fina ljungkrans som får hänga på min gamla dörr. Jag vet att man inte ska ha ljung inomhus men ett tag håller den väl sig iallafall. Kände att jag behövde lite färg hos mig!
Så var det fredag igen. Veckorna flyger förbi. Vilket är både bra och dåligt! Jag älskar ju när helgen står för dörren och jag vet att jag ska vara ledig två dagar. Fast denna helgen ska jag jobba i butiken. Sen blir det bio och mys. Vad ska ni hitta på? Kram


2 kommentarer:

  1. Ja nu är det höstmånad och dax att köpa några ljung. dom limegröna kommer passa bäst till vårt röda tegel.
    Trevlig helg
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar dörr!! Love it!!!

    Ha en fin helg!

    Kram Tina

    SvaraRadera

söta kommentarer