63 kvadratmeter i vitt

tisdag 7 juni 2011

franska kaminspeglar





Jag älskar de franska kaminspeglarna. Nya som gamla! Såklart är de gamla lite vackrare med sitt gamla spegelglas men det är själva formen som jag gillar! Här är mitt senaste köp hos Nina! En underbar liten fransk kaminspegel. Den har inte kommit upp på väggen än så sålänge står den hos min korg med gamla notpapper.Hoppas att ni mår bra! Jag har inte spenderat mycket tid vid datorn dessa dagar, har känts som ett riktigt sommarlov! Trevlig onsdag! Kramkram

4 kommentarer:

  1. hej
    de är så vackra :)
    härliga bilder
    ha en skön varm kväll
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Håller med, kaminspeglar är bara så vackra..
    Vackra bilder!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt vacker spegel och kyrkoljusstaken i förra inlägget är ju lika vacker den!!!!!

    Ha en fortsatt bra vecka Amelie!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blogg du har! Föll för ditt bloggnamn när jag såg det i en kommentar...:) Vilket fynd du gjort med ljusstaken, så läcker!

    På återseende:)
    Mvh Milla

    SvaraRadera

söta kommentarer