63 kvadratmeter i vitt

måndag 17 januari 2011

honning og flora









Sjuk, så sjuk , så jätte sjuk! Ligger nerbäddad i sängen med 39 gradera feber och är mer borta än närvarande. Har legat hela helgen och idag är jag hemma från jobb. Super tråkigt! Jag orkar iallafall inspireras av era vackra bloggar och nu är jag helt fast i honning og floras bok som jag köpt av snälla Marie med Butik Vita Ranunkler.
Det får bli allt från mig idag! Har inte särskilt mycket krafter! Hör av mig när jag är på bättringsvägen. Glöm ej att delta i min utlottning! Önskar er en skön start på den nya veckan!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Fina bilder i den där boken. :)
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Åh, din stackare! Är det din tur nu?! Vi har äntligen börjat känna oss piggare. Det har varit en pärs utan dess like!

    Hoppas att du kryar på dig fort och tack du rara för dina ord hos mig!

    Du visar så mycket fint!

    Kryapådig kram från mig!

    SvaraRadera

söta kommentarer