63 kvadratmeter i vitt

fredag 4 juni 2010

sommarvärme





Sommarsolen lyser utanför mitt fönster, men jag kan nästintill inte andas på grund av rejäl förkylning! Vill ut och ta en morgon promenad men får se om mina ben orkar bära mig!
Idag visar jag ett nytt litet hörn av mitt rum. Resväskorna är köpta på loppisar och jag valde att måla om två av dem. Den överste fick en häftig schablon på ovansidan!
Mitt fönster har jag köpt av Bruse på Farmen Heagård i Munka Ljungby och fotogenlampan har jag också fyndat på loppis! Pallen köpte jag förra helgen på loppis och då var sitsen i en tråkig brun färg, men med vit färg blev det en helt ny pall, och metallbenen är så häftiga!
Ha en fortsatt skön helg allihopa! Hoppas att solen skiner på er och att ni slipper hemska förkylningar! Kramkram

1 kommentar:

  1. Vilken fin hörna!
    Håller precis på att måla mina små resväskor vita.
    Nu ser jag att jag inte kommer att ångra mig!

    Krya på dig nu/
    Kram Hannis

    SvaraRadera

söta kommentarer