63 kvadratmeter i vitt

söndag 16 maj 2010

loppisfynd IGEN!



Apoteksflaskan hittade jag i torsdags på framtid för 5 kr





Skorna kommer från vintagebynina! Helt underbart söta


Så var helgens loppisrundor avklarade! Bjöd på en hel del men inga riktiga guldfynd!! Var på Vikvalla idag och där var hur mycket folk som helst! Allt fint försvann på 5 minuter och det enda jag lyckades fynda var en fin gammal fotogenlampa. Bättre än ingenting, men jag hade faktiskt hoppats på mer då jag brukar komma därifrån med mycket!Helgen har för övrigt bjudit på mycket mys och roligheter med vänner och familj! Tyvärr är vädret fortfarande jättedåligt men det ser ut att bli bättre på tisdag! Får hoppas på det så att jag slipper att stå ute i regn med alla barnen!Hoppas att ni har haft en underbar helg!
Kramelikram

1 kommentar:

  1. Hejsan! Vilken mysig blogg du har...har tittat runt lite och gillar det jag ser. Trots att du bor på liten yta! Roligt att en ung tjej som du också gillar den här stilen=D
    Fina loppisfynd föressten!

    Kraaaam från Nettan

    SvaraRadera

söta kommentarer