63 kvadratmeter i vitt

måndag 15 mars 2010

ommöblering



Ommöbleringen som jag fixade igår. Nu ser man min vackra docka!

Det är så härligt när solen är framme! Man blir genast så mycket gladare. Denna vecka är ju som sagt min sista lediga vecka. Sen påbörjar jag en lång arbetskarriär. Eller ja, jobb 5 dagar i veckan iallafall. Skönt ska det bli att komma in i lite rutiner, plus att jag har helgerna lediga fortfarande!
Idag passade jag på att åka till framtid för att fynda. Men det blev inte mycket fynd alls. Jag gjorde av med ynka 7 kr. Men man kan inte alltid ha tur och egentligen borde jag spara varenda krona för jag och Markus har bokat en liten weekend till London! Ska bli himla skönt att komma iväg ett par dagar i april. Jag längtar! Jag blev väckt klockan 7 imorse och kunde inte somna om så nu är jag ganska så seg såhär på eftermiddagskvisten. Därför tänkte jag ta fram påskpysslet och göra mig en god latte. För det är jag värd! Ha en riktigt bra måndag allihopa! Kramar

4 kommentarer:

  1. Hej Amelie!
    Så roligt att du hälsade på inne hos mig, och tack för din kommentar!
    Så fint du har fått till det på så liten yta! Och du har ju fått plats med massor av shabby chica saker :)) Jag tycker du har det jättefint!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!
    Vad skoj att du ville vara med och buda på urtavlan!

    Vilket helt underbart hem du visar... Måste kolla mer...

    Kommer absolut tillbaka hit!

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev!

    Men vad härligt med en planerad resa! Sånt piggar ju verkligen upp - bara tanken på resan. Vi sitter och funderar på ngn liten helg ågonstans vi också... men det blir nog ngt barnvänligt Sverige istället, men det kan vara mysigt det också :-).

    Kram M

    SvaraRadera
  4. vilken fin blogg =) jag undrar var du köpt skyltdockan som står i hörnan??? den var super söt!!!

    SvaraRadera

söta kommentarer